Biodynamisk kranio sakral

Biodynamisk Kranie Sakral er en meget mild berøring, som hjælper, retter og balancere kroppens eget biomekaniske system.

Biodynamisk Kranie Sakral er en gren indenfor KST. Den er endnu ikke meget udbredt i Danmark, men vinder mere frem overalt netop ny. Den starter, hvor KST´s skaber Dr. William Sutherland sluttede – efter 54 års fordybelse.

Gennem årene blev han mere og mere blid og skriftede sit focus til i højere grad at lytte til klientens system med sine hænder.

Han opdagede at klienten faktisk allerede havde indbygget en behandlingsplan, klar med selvregulerende mekanismer, som klientens krop naturligt besidder.

Mange mennesker lever et liv, hvor deres nervesystem er mere eller overbelastet, opvækst og i det hele taget den måde og tempo, som vores verden udspiller sig på og i.

Et overbelastet nervesystem kan også stamme fra sygdom, ulykker (piskesmæld, hjernerystelse, fald, slag operationer mm), manglede søvn, kostvaner, og meget andet.

Hvis vores nervesystem allerede er overbelastet, er der meget mindre energi til at modstå yderligere belastninger.

Flowet i det Celebraspinale væske kan ikke løbe fri og der vil opstå blokeringer, spændinger, smerte og påvirke vores sundhed. Biodynamisk Kranie Sakral vil hjælpe og balancere denne proces.

Priser

Bio Dynamisk Kranie Sakrel 1 time

Altid en grundig anamnese ved 1.konsultation

Tillæg ved brug af nåle, tape og laser kr. 50,-

Kr. 660,-

Kranio sakral

Ved 1. konsultation 1 ½ time

Kr. 860,-

Se alle vores priser her

Biodynamisk kranio sakral kan afhjælpe følgende tilstande

• Hovedpine og migræne

• Piskesmæld

• Stress symptomer

• Muskelspændinger

• Ryg- og nakkesmerter

• Angst

• Søvnbesvær

• Hormonubalance

• Bækkenløsning

Biodynamisk kranio sakral

KONTAKT KLINIK MYNTE

Du kan kontakte Klinik Mynte på:

Tlf. +45 28 19 35 52

Mail: kontakt@klinik-mynte.dk

Du kan også benytte kontaktformularen herunder, så vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.